top of page

Elk merk heeft een verhaal.

We worden elke dag overspoeld met informatie. Heel veel informatie. Dit is één van de belangrijkste redenen waarom we vooral op zoek zijn naar producten en diensten waarmee we ons verbonden voelen. Merken die passen bij hoe we in het leven staan. 95% van de beslissingen worden gemaakt op basis van het gevoel, en dat geldt dus ook voor de keuzes van jouw klant.

Dit is precies de reden waarom ik, Eva Jansen, als marketing & communicatiespecialist (en fotograaf) de wereld een beetje mooier wil maken door meer gevoel & emotie toe te voegen aan merken.

 

Ik zou willen dat er minder wordt geschreeuwd en meer muziek wordt gemaakt. Hiermee bedoel ik dat je, zeker als bedrijf, vaker bewust mag kiezen waar je voor staat, om dit ook consistent en met passie naar buiten te brengen. Om zo ook echt gezien te worden door de klanten die jij wil bereiken.

Branding stories

Elk merk heeft een verhaal.

Als je je afvraagt 'waarom' je bedrijf bestaat, kom je veel waardevolle informatie tegen. Soms staren we ons blind op technische details en product 'USP's' en vergeten we wat ons nu echt onderscheidt van 'de rest'. 

Blijven kijken dus. Scherp blijven stellen op precies dat wat het bedrijf in deze tijd, met een overvloed aan informatie, uniek maakt. 

Om meer authenticiteit aan je merkverhaal mee te kunnen geven, is het vervolgens van groot belang dat de juiste woorden worden gekozen om kernwaarden tot leven te laten komen & dit te versterken met beeld.

IMG_4811.JPG
watjezietbenjezelf_evajansen_presentatie-1.jpg

Samenwerken?

Een frisse blik alleen is niet genoeg.

Als je gezien wil worden door de klanten die er voor jou écht toe doen, en die zo dus ook een bijdrage leveren aan jouw missie, is een uniek & eigen merkverhaal onmisbaar. Ik kijk graag met je mee (en zet direct praktische stappen!) middels:

  • Project Management: advies & support op maat. Van een creatieve blik op kansen tot de praktische uitvoering om het merkverhaal tot leven te laten komen.
     

  • 'Ambassadeur' trainingen: het omzetten van het merkverhaal in concrete acties. Elke medewerker van het bedrijf is een ambassadeur met ongekende invloed.  
     

  • Authentiek (beeld)materiaal: fotografie & video naar behoefte. Productie inclusief passie, energie en natuurlijk licht.

bottom of page